Artykuły z kategorii: Zakupy, kultura i rozrywka

World of Goo
Zakupy, kultura i rozrywka

World of Goo

World of Goo to komputerowa gra logiczna z 2008 roku wydana przez 2D Boy na komputery osobiste z systemami operacyjnymi: Linux i Windows jak również na platformy mobilne: Android i iOS. Twórcami gry są: Kyle Gabler i Ron Carmel. Gra sprzedawana była w formie dystrybucji cyfrowej jak również na nośni

Gry dostosowane do wieku i płci
Zakupy, kultura i rozrywka

Gry dostosowane do wieku i płci

Gry bez względu na to, jakie czy komputerowe, video czy inne powinny być dostosowane do wieku oraz płci w pierwszym przypadku chodzi o ochronę osób nieletnich przed przemocą, której jest bardzo dużo w różnych grach, jeśli chodzi natomiast o płeć, chociaż o wrażliwość, która jest inna u osobników płc

Gry na podstawie filmów
Zakupy, kultura i rozrywka

Gry na podstawie filmów

Kiedy w kinach pojawiają się nowe bajki czy filmy producenci gier i zabawek od razu rozpoczynają produkcję jej bohaterów tak jest w zasadzie z każdą bajką czy filmem szczególnie, jeśli jest dobrze rozreklamowany i długo wyczekiwany. Dokładnie tak samo jest w przypadku gier wiele z nich powstaje w o

Przemysł gier
Zakupy, kultura i rozrywka

Przemysł gier

Przemysł gier komputerowych należy do nowych technologii czy projektowanie i programowanie gier to przede wszystkim 3D, co wcale nie jest już nowością, stale wymyślane są nowe scenariusze gier a w związku z tym powstają nowe kierunki studiów, na których programiści specjalizują się w tworzeniu gier.

Alternatywna rozrywka dla każdego
Zakupy, kultura i rozrywka

Alternatywna rozrywka dla każdego

Każdy człowiek powinien spędzać pewną część swojego wolnego czasu z najbliższymi przyjaciółmi. Przebywanie z bliskimi niekoniecznie musi jednak przybierać postać suto zakrapianej biesiady, bo po pewnym czasie ta formuła się po prostu wyczerpie. Warto urozmaicać sobie takie chwile, na przykład popr

Markus Persson
Zakupy, kultura i rozrywka

Markus Persson

Markus Persson urodzony 1 czerwca 1979 roku w Szwecji. Programista gier komputerowych kojarzony z grą Minecraft. Jest założycielem Mojang AB. W wieku 7 lat zaczął programować natomiast w wieku 8 lat stworzył pierwszą grę wspomagając się programami z czasopism komputerowych. Mojang AB miała za zada

Independent Games Festival
Zakupy, kultura i rozrywka

Independent Games Festival

Independent Games Festival, czyli festiwal gier niezależnych odbywający się, co roku podczas konferencji deweloperów gier. Festiwal odbywa się od 1998 a wszystko po to by wspierać i motywować rozwój niezalżnych gier komputerowych. Dodatkowym wątkiem tego festiwalu jest nagradzanie najlepszych twórc

Nintendo Company
Zakupy, kultura i rozrywka

Nintendo Company

Nintendo Company firma powstała 1889 w Japonii zajmuje się produkcją konsoli wcześniej zajmowała się produkcją kart do gier. Łącznie siedem konsoli do gry: color TV Game, Game &Watch, Nintendo Entertainment System, Super Nintendo Entertainment System, Nintendo 64, Nintendo GameCube, Game Boy, Ninte

Zagrożenie
Zakupy, kultura i rozrywka

Zagrożenie

Gry komputerowe bez względu na to, jaką charakteryzują się tematyką, kanałem dystrybucji czy ilością poziomów do przejścia są tematem kontrowersyjnym. Są projektowane w taki sposób by „wciągnąć” w swój świat użytkownika, który nierzadko bez opamiętania traci kontrolę nad tym ile czasu poświęca temu

Hazard
Zakupy, kultura i rozrywka

Hazard

Młode pokolenie gry zna można powiedzieć od zawsze, pierwsze były podłączone do telewizorów później na komputerach osobistych a teraz za sprawą konsoli znowu wracamy do tych podłączanych do telewizorów. Gry podobnie jak muzyka czy też inne hobbystyczne dziedziny dzielą się na różne dziedziny ze wzg